اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت بازی بتل رویال (Battle Royal)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی بتل رویال (Battle Royal)

729,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 729,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش ساخت بازی بتل رویال چیست؟ هدف از برگزاری این دوره، آموزش ساخت بازی بتل رویال به صورت مرحله به مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث حرفه‌ای و پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا اولین بازی بتل رویال خود را به صورت کاملا حرفه‌ای بسازید. در کنار این موضوع متوجه خواهید شد که ساخت بازی با Core Engine از نظر زمان و هزینه چقدر کمتر از سایر موتورهای بازی‌سازی خواهد بود. آموزش ساخت بازی بتل رویال برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که به ساخت بازی علاقه‌مند است می‌تواند در دوره شرکت کند. این دوره آموزشی به نحوی تدوین شده که تمام کسانی که در دوره شرکت می‌کنند به راحتی بتوانند دوره را به اتمام برسانند و یک بازی بتل رویال با گرافیکی عالی و گیم پلی نفس‌گیر بسازند. برای شرکت در دوره آموزش ساخت بازی بتل رویال چه پیش‌نیازهایی لازم است؟ این دوره آموزشی به گونه‌ای ساخته شده که همه افراد و کسانی که کوچک‌ترین دانش استفاده از کامپیوتر را داشته باشند بتوانند در آن شرکت کنند.
دوره آموزش ساخت بازی بتل رویال (Battle Royal) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایوب کمره‌ئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 729,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی بتل رویال (Battle Royal) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی