اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی پایتون Python - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون Python - مقدماتی

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

میانگین درآمد برنامه‌نویس‌های پایتون ممکن است بالا باشد، اما این موضوع نمی‌تواند چرایی اینکه بسیاری از افراد آن را به عنوان زبان برنامه‌نویسی محبوب خود انتخاب می‌کنند توضیح دهد. به دلیل محبوبیت بالایی که امروزه زبان زبان پایتون در میان برنامه‌نویسان پیدا کرده تصمیم گرفتیم دوره آموزش پایتون را برای شما آماده کنیم تا بتوانید با استفاده از آن این زبان برنامه‌نویسی را به خوبی آموزش ببینید. کاربرد دوره آموزشی پایتون توسعه وب و اینترنت   پردازش‌های علمی و عددی  توسعه نرم‌افزار کاربردهای تجاری «ناسا» (NASA) نیز از پایتون برای برنامه‌نویسی تجهیزات و ماشین‌آلات فضایی خود بهره می‌برد. فوق‌العاده است، نه؟ پایتون همچنین برای پردازش متن، نمایش اعداد یا تصاویر، حل معادلات علمی و ذخیره‌سازی داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. به بیان کوتاه، این زبان در پشت صحنه برای پردازش عناصر زیادی که کاربر ممکن است نیاز داشته باشد یا در دستگاه خود با آن مواجه شود -از جمله دستگاه‌های موبایل- مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایتون در دامنه‌های وسیعی کاربرد دارد. در ادامه برخی از این موارد بیان می‌شوند.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امیرحسین حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون Python - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی