اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی جنگو
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی جنگو

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کاظم مریدی0
  • زمان:4 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جنگو (Django) یکی از محبوب­ترین، کاربردی‌ترین چهارچوب‌های توسعه نرم‌افزاری و یک روش استاندارد با مجموعه کاملی از مؤلفه‌ها است که در توسعه وب بسیار کاربرد دارد و هدف اصلی آن ایجاد وب‌سایت‌هایی مبتنی بر پایگاه‌داده پیچیده است. طراحی سایت با جنگو به دلیل سادگی و سرعت بالایی که دارد؛ در میان توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان بسیار محبوب است. همچنین سازگاری آن با همه قالب‌های JSON، XML، HTML و RSS توانسته جنگو را به یک پلتفرم بسیار پرکاربرد تبدیل کند. به همین دلیل بیشتر افراد برای شروع کار در حوزه طراحی انواع وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، به سراغ آموزش فریم‌ورک جنگو می‌روند. در این دوره از نسخه 3.2 جنگو که یک نسخه با پشتیبانی طولانی‌مدت است استفاده شده است. ما در این دوره آموزش سعی کردیم که اساس و بنیاد جنگو را آموزش بدهیم.
دوره آموزش برنامه نویسی جنگو دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کاظم مریدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی جنگو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی