اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فارسی پایه نهم -درس یکم - زیبایی آفرینش (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فارسی پایه نهم -درس یکم - زیبایی آفرینش (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حوادث، مناسبات اجتماعی و هزاران مساله دیگر که در لایه‌های زیرین متن پنهان شده است و دانش‌آموزی که با درسی شیرین به نام زبان و ادبیات فارسی سرو کار دارد، می‌تواند از رهگذار تقویت دانش ادبی، زبانی و فکری خود، گره‌های متن را بگشاید و به لایه‌های زیرین برسد. ما نیز برآنیم تا به کمک هم بتوانیم ضمن التزاز از خواندن و خوانش متون نثر و نظم فارسی (که در کتاب فارسی آمده است)، گره‌های ادبی، زبانی و فکری کتاب را بگشاییم و با هم به سفری شورانگیز برویم و به خلق و کشف معناهایی جذاب و خلاقانه در جهان کتاب فارسی بپردازیم. ما در اين آموزش قصد داريم تا زیبایی آفرینش در فارسی پایه نهم را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش فارسی پایه نهم -درس یکم - زیبایی آفرینش (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد شیخ الاسلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فارسی پایه نهم -درس یکم - زیبایی آفرینش (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی