اطلاعات دوره
آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (پیشرفته)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (پیشرفته)

417,450 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 417,450 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فرزاد مینویی4.7
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش زبان برنامه نویسی R (پیشرفته) دانشجویان با کاربردهای برخی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین (Machine Learning) در کسب‌وکار و نحوه به‌کارگیری این الگوریتم‌ها روی داده‌های واقعی آشنا می‌شوند. رگرسیون خطی، رگرسیون لجستیک، خوشه‌بندی سلسله مراتبی، خوشه بندی kmeans و الگوریتم Naive Bayes و الگوریتم Apriori روش‌هایی هستند که در این درس آموزش داده می‌شوند. مباحث به‌گونه‌ای انتخاب شدند که بیشترین کاربردها را در دنیای کسب‌وکار داشته باشند و دانشجویان پس از یادگیری بتوانند آن‌ها را برای حل مسائل دنیای واقعی بکار ببرند. الگوریتم‌هایی آموزش داده‌شده در درس زبان برنامه نویسی R پیشرفته، عمدتاً برای پیش‌بینی و کشف الگوها بکار می‌روند. پرسش‌هایی اساسی در کسب‌وکار نظیر موارد زیر با الگوریتم‌های بالا قابل پاسخ دادن هستند: • چگونه می‌توان رضایت مشتریان را از خدمات سازمان افزایش داد؟• کدام‌یک از مشتریان سازمان سودآورتر از بقیه هستند؟• چگونه تقلب را در حوزه‌های مختلف مانند ادعای خسارت در بیمه، پول‌شویی، هزینه‌های بیمارستانی و فرار مالیاتی شناسایی کنیم؟• احتمال آن‌که فردی که متقاضی وام است، نتواند وام خود را پس دهد، چقدر است؟• چگونه کاربران را بر اساس رفتار آن‌ها خوشه‌بندی کنیم و به هریک از آنان خدمات سفارشی‌شده ارائه دهیم؟ • چه بسته‌ای از محصولات را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا فروش افزایش یابد؟   بیشتر بدانید
دوره آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (پیشرفته) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد مینویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 417,450 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل داده با زبان برنامه نویسی R (پیشرفته) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

بسیار خوشحالم که توانستم همه ی دوره های جناب دکتر مینویی گرامی را در مکتبخونه بگذرانم. در این دوره ها ضمن تمرین حل مسئله با پروژه های مختلف، با موضوعات مختلفی آشنا شدم که دنبال کردن آنها را برای آینده ی حرفه ای ام ضروری می بینم. درکل دوره های جناب دکتر مینویی را به علاقه مندان تحلیل داده توصیه می کنم. ایشان با صبر و حوصله موضوعات را به صورت منظم و هدفمند ارائه می کنند که برای من ارزش بسیاری دارد. امیدوارم در آینده شاهد ارائه ی دوره های بیشتری از ایشان باشیم.

فرهنگ

دوره بسیار کاربردی و جامعی بود. به خوبی میشه با ماشین لرنینگ و کاربرد اون در بیزنس آشنا شد و از اون به صورت کاربردی استفاده کرد. با تشکر از استاد خوب آقای دکتر مینویی

شهاب

با سلام. این دوره واقعا با کیفیت و از هر نظر عالیه. اگر دارید نظرات این دوره رو میخونید، احتمالا قبلا یکی از دوره های دکتر مینویی رو گذروندید و به خاطر رضایتتون قصد شرکت در این دوره رو نیز دارید. البته به نظرم بهتر میشد اگر پروژه پایانی، به دو یا چند قسمت تقسیم میشد و انتهای هر فصل یک پروژه کوتاه تر انجام میشد. چون به صورت فعلی بعد از این که کل دوره رو دیدید با یک پروژه حجیم و زمان بر مواجه میشید که عملا چند روز ممکنه فراگیر رو مشغول کنه. در پایان از تیم خوب مکتب خونه و دکتر مینویی عزیز یک دنیا سپاس گزارم.

حسین

حقیقتا بسیار عالی بود و به خیلی از ابهامات من پاسخ داد تشکر از دکتر مینویی

سیاوش

با سلام دوره بسیار خوبی بود اگر میشد به کاربرد سایر متودهای داده کاوی مثلا درخت تصمیم و... هم اشاره می شد بسیار پر بار تر می گشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی