اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ VoIP
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ VoIP

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه، شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ، بدون کاهش هزینه‌های خود در بسترهای ارتباطی باکیفیت بیشتر هستند و استفاده از سیستم‌های ویپ (VoIP) می‌تواند بر روی هزینه‌های شرکت نیز تاثیرگذار باشد. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از سیستم‌های سنتی تلفنی استفاده می‌کنند، سالیانه هزینه هنگفتی را به مخابرات پرداخت خواهند کرد. از طرف دیگر، شرکت‌هایی نیز وجود دارند که از سیستم تلفنی نوین مانند ویپ استفاده می‌کنند. یادگیری این موضوع مورد استقبال جامعه صنعتی برای کاهش هزینه و کیفیت بهتر خدمات تلفنی خود است که روز به‌ روز شرکت‌های کوچک و بزرگ به این سیستم تلفنی نوین روی آورده‌اند و از بنگاه‌های مشاوره‌ای گرفته تا شرکت‌های بزرگی که خدمات پشتیبانی دارند، نیاز به ضبط مکالمات نیروهای خود با مشتریان پیدا می‌کنند. یادگیری و پیاده‌سازی این موضوع امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. 
دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ VoIP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ VoIP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی