اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه بازگشتی پیشگو در طراحی کامپایلر (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه بازگشتی پیشگو در طراحی کامپایلر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس طراحی کامپایلر یکی از دروس مهم و اصلی در رشته مهندسی کامپیوتر است. همچنین این درس در کنکور کارشناسی ارشد سهم مهمی در دروس مشترک دارد، بر همین اساس ما می خواهیم در این آموزش علاوه بر مروری اجمالی بر نکات مهم، مجموعه بزرگی از سوالات تشریحی و همچنین تستی (کنکورهای کارشناسی ارشد) را حل کنیم. با توجه به اینکه حل مساله در درس طراحی کامپایلر، تاثیر زیادی در یادگیری مطالب و نکات مهم دارد، لذا این آموزش در جهت یادگیری دانشجویان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گام بزرگی است. ما در این آموزش قصد داریم تا تجزیه بازگشتی پیشگو در طراحی کامپایلر را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تجزیه بازگشتی پیشگو در طراحی کامپایلر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه بازگشتی پیشگو در طراحی کامپایلر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی