اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کاردانش
مسیر آموزشی

آموزش دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کاردانش

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس تلاش بر این است که دانش‌آموز در هر سطحی که باشد، بتواند استفاده مناسب از آن را به عمل آورده و تمامی نکات را فرا گیرد. آیات درس به شیوه مناسب تجزیه و تحلیل شده است، یعنی پیام مورد نظر هر واژه و مفهوم آن نیز بیان شده است. متن درس به صورت نموداری و هدفمند طراحی شده و با بیان ساده و قابل درک، تمام مطالب تشریح شده است.
دوره آموزش دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کاردانش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خیرالله اسماعیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دین و زندگی 3 – پایه دوازدهم | تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کاردانش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی