اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ارتباطات پروتکل وب سوکت با نود جی اس و انگولار – WebSocket با Node.js و Angular
مسیر آموزشی

آموزش ارتباطات پروتکل وب سوکت با نود جی اس و انگولار – WebSocket با Node.js و Angular

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدحسین نجات0
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر بخواهیم یک برنامه چت در سایت خود داشته باشیم؛ نیاز است از پروتکلی استفاده شود که دارای قابلیت ارتباط کاملا دوطرفه (Full-Duplex) و دائمی باشد. بنابراین چنانچه بخواهیم در مرورگر از چنین قابلیتی استفاده کنیم باید پروتکل WebSocket را به کار ببریم. در این پروتکل، پیام‌ها بدون تاخیر انتظار برای پاسخ‌گویی سرور، بین کاربران ارسال می‌شوند. در این فرادرس ابتدا به معرفی و آماده‌سازی محیط کار برای کدنویسی Nodejs و Angular می‌پردازیم؛ سپس اعمال نوتیفیکیشن اتصال کاربر جدید برای پروژه و احراز هویت کاربر جدید در سمت فرانت‌اند (Angular) را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، بررسی پروژه و اعمال نوتیفیکیشن در سمت فرانت برای اتصال یا عدم اتصال کاربران را به شما مخاطبین عزیز یاد خواهیم داد.
دوره آموزش ارتباطات پروتکل وب سوکت با نود جی اس و انگولار – WebSocket با Node.js و Angular دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارتباطات پروتکل وب سوکت با نود جی اس و انگولار – WebSocket با Node.js و Angular را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی