اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی جلوه لیبل در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی جلوه لیبل در فتوشاپ

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت جلوه در فتوشاپ، یکی از جنبه‌های مهم و جذاب این نرم‌افزار است که طراحان می‌توانند با طراحی و ساخت آن، تصاویر و طراحی‌های خود را به سطح بالاتری از خلاقیت و واقع‌گرایی برسانند. فتوشاپ با مجموعه‌ای گسترده از ابزارها و افکت‌ها، امکان ایجاد جلوه‌های متنوعی مانند جلوه‌های نورپردازی، سایه‌ها، بافت‌ها و افکت‌های سه‌بعدی را فراهم می‌کند. این جلوه‌ها می‌توانند به تصاویر عمق، حیات و جذابیت بیشتری ببخشند. طراحی جلوه لیبل در فتوشاپ یکی از تکنیک‌های جذاب و کاربردی است که به طراحان گرافیک کمک می‌کند تا برچسب‌های محصولات را به شکلی حرفه‌ای و جذاب ایجاد کنند. این نوع طراحی نه تنها در صنعت بسته‌بندی و تبلیغات، بلکه در طراحی وب‌سایت‌ها و تولید محتواهای دیجیتال نیز کاربرد دارد. با استفاده از ابزارها و افکت‌های مختلف فتوشاپ، می‌توان لیبل‌هایی با جلوه‌های متنوع ایجاد کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
دوره آموزش طراحی جلوه لیبل در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی جلوه لیبل در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی