اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
زبان برنامه نویسی کربن – از آشنایی تا نوشتن اولین کد (رایگان)
مسیر آموزشی

زبان برنامه نویسی کربن – از آشنایی تا نوشتن اولین کد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان برنامه‌نویسی کربن، یک زبان برنامه‌نویسی عمومی، آزمایشی و چند الگویی است که توسط گوگل برای جایگزینی زبان C++‎ توسعه یافته است. زبان برنامه‌نویسی کربن در صنعت برنامه‌نویسی دارای کاربردهای متعددی است. این زبان می‌تواند برای توسعه برنامه‌های وب، پردازش داده‌های بزرگ، توسعه برنامه‌های موبایل، سیستم‌های پیچیده و توزیع‌شده و حتی برنامه‌های اینترنت اشیا (IoT) استفاده شود. کربن برای توسعه سیستم عامل، نوشتن برنامه‌های سیستمی با کارایی بالا مانند درایورهای دستگاه، کامپایلرها و کتابخانه‌ها، به عنوان یک زبان ایده‌آل مورد توجه است. برای توسعه برنامه‌های وب، مانند سرورهای وب، چارچوب‌های وب و موتورهای پایگاه داده مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل سرعت و کارایی آن، برای برنامه‌های علمی و محاسباتی مانند شبیه‌سازی‌ها، مدل‌سازی‌ها و یادگیری ماشین نیز گزینه مناسبی است. لذا، تقاضا برای توسعه‌دهندگان کربن در حال افزایش است، زیرا شرکت‌ها به دنبال جایگزینی‌های ایمن‌تر و کارآمدتر برای زبان‌های C++‎ و Rust هستند. در این آموزش به بررسی مقدماتی زبان برنامه‌نویسی کربن می‌پردازیم و برای درک عمیق‌تر مباحث یک پروژه کوچک خواهیم نوشت.
دوره زبان برنامه نویسی کربن – از آشنایی تا نوشتن اولین کد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره زبان برنامه نویسی کربن – از آشنایی تا نوشتن اولین کد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی