اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد امواج الیوت در تحلیل تکنیکال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد امواج الیوت در تحلیل تکنیکال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استفاده از امواج الیوت (Elliott Wave) در تحلیل تکنیکال، به معنای به‌کارگیری تئوری موج‌های الیوت برای مطالعه بازارهای مالی مانند تغییرات قیمت در سهام، ارزها، کالاها و دیگر دارایی‌های قابل معامله است. این تئوری توسط رالف نلسون الیوت (Ralph Nelson Elliott) در دهه ۱۹۳۰ ابداع شد و قیمت‌های بازار الگوها یا موج‌های تکراری را برای به دست آوردن روحیه شرکت‌کنندگان بازار دنبال می‌کنند. بر اساس این تئوری، امواج را می‌توان به دو نوع اصلی موج‌ انگیزشی (Motive Wave) و موج اصلاحی (Corrective Wave) تقسیم کرد.
دوره آموزش کاربرد امواج الیوت در تحلیل تکنیکال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد امواج الیوت در تحلیل تکنیکال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی