اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تزریق وابستگی در اندروید با کتابخانه Dagger Hilt (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تزریق وابستگی در اندروید با کتابخانه Dagger Hilt (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید نوشادی4.9
  • زمان:27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Hilt کتابخانه‌ تزریق وابستگی یا Dependency Injection برای زبان برنامه‌نویسی Kotlin و چارچوب اندروید و برای تسهیل فرایند تزریق وابستگی در اپلیکیشن‌های اندرویدی با استفاده از اصول Hilt توسعه یافته است. این الگوی تزریق، وابستگی‌ بین کلاس‌ها را کاهش می‌دهد و کد را قابل‌ ترکیب و قابل‌تست می‌کند و ابزارها و چارچوب‌های آماده‌ای را ارائه می‌دهد که فرایند تزریق وابستگی را در اندروید ساده‌تر و بهینه‌تر می‌کند. با یادگیری کتابخانه Hilt، توسعه‌دهندگان اندروید می‌توانند تزریق وابستگی را در پروژه‌های خود پیاده‌سازی کنند بدون اینکه نیاز باشد با جزئیات پیچیده‌ Dagger، درگیر شوند. افزایش کیفیت، کاهش خطاها و افزایش بهره‌وری در فرایند توسعه در اپلیکیشن از جمله مزایای این الگوی طراحی است.
دوره آموزش تزریق وابستگی در اندروید با کتابخانه Dagger Hilt (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تزریق وابستگی در اندروید با کتابخانه Dagger Hilt (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی