اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم تجربی پایه نهم – بخش فیزیک
مسیر آموزشی

آموزش علوم تجربی پایه نهم – بخش فیزیک

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مینا عاشوری0
  • زمان:2 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب علوم نهم، یکی از مهمترین و پر‌کاربردترین کتب دوره متوسطه اول است و لذا فهم و ادراک این درس به عنوان یکی از ابزارهای طبیعت و پیرامون‌شناسی، برای نظام آموزشی و دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین مباحث مطرح شده در بخش فیزیک این کتاب به عنوان پیش‌زمینه و پایه‌ای برای فیزیک سال‌های آینده در متوسطه دوم خواهد بود. این اهمیت، نگاه ویژه و توجه خاص به این درس را می‌طلبد. قابل ذکر است که ایجاد پایه‌ای محکم برای رفع برخی از مشکلات در درس فیزیک در متوسطه دوم، خود بیانگر ضرورت رسیدن به این هدف است. بنابراین، سعی بر این داریم که با روش‌های نوین به بیان و تفهیم هر چه بهتر این درس بپردازیم.
دوره آموزش علوم تجربی پایه نهم – بخش فیزیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مینا عاشوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم تجربی پایه نهم – بخش فیزیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی