اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شطرنج با چس بیس ChessBase – دفاع دینامیک
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج با چس بیس ChessBase – دفاع دینامیک

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سعید مرتاضیان4.4
  • زمان:4 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دفاع دینامیک نوعی استراتژی در بازی شطرنج است که در برخورد با حملات حریف است. طی این نوع دفاع بازیکن سعی می‌کند با حرکات دینامیک و پویا، به جای استفاده از حرکات دفاعی سنتی، موقعیت‌های تاکتیکی جدیدی ایجاد کند و به جای حفظ موقعیت‌های ثابت و دفاعی، به دنبال ایجاد فشارهای مستقیم باشد. این استراتژی باعث می‌شود بازیکن در مواجهه با حرکات غیرمنتظره حریف، بهترین پاسخ‌ها را ارائه دهد و از مواقعی که حرف دچار ضعف شده است استفاده مطلوب کند. ChessBase نرم‌افزار بازی شطرنج است و مربوط به سیستم مدیریت داده‌ها است. کاربرد این نرم‌افزار در زمینه آموزش، تحلیل، آمار و ذخیره‌سازی بازی‌های شطرنج است. از جمله امکاناتی که این نرم‌افزار برای کاربران ایجاد می‌کند می‌توان به پایگاه داده بازی‌های بزرگ شطرنج، موتورهای بازی کامپیوتری، امکانات تحلیل و آموزشی و ابزارهای مدیریتی را می‌توان نام برد. چیس‌بیس برای تمامی بازیکنان شطرنج، از مبتدیان تا حرفه‌ای‌ترین بازیکنان مناسب و کارآمد است. در بازی شطرنج، همیشه نمی‌توان در نقش مهاجم ظاهر شد مخصوصا اگر با مهره سیاه بازی می‌کنیم؛ بنابراین استراتژی دفاعی در بازی شطرنج بسیار مهم است. شکست در اکثر سطوح علی‌الخصوص سطوح بالا به علت دفاع غلط، غیرفعال و استاتیک اتفاق می‌افتد. هر شطرنج‌بازی از مبتدی تا قهرمان، دوست دارد در یک بازی هجومی و درخشان پیروز شود. در این آموزش، به تعریف دفاع و انواع شروع بازی می‌پردازیم. سپس انواع دفاع دینامیک را به وسیله نرم‌افزار قدرتمند ChessBase فرا خواهیم گرفت و بهترین بازی‌ها در مورد حمله و دفاع را تحلیل و بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش شطرنج با چس بیس ChessBase – دفاع دینامیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید مرتاضیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج با چس بیس ChessBase – دفاع دینامیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی