اطلاعات دوره
آموزش طراحی مدار چاپی با نرم‌افزار Altium Designer
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مدار چاپی با نرم‌افزار Altium Designer

531,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 531,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سروش پورقلی3.7
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از برگزاری دوره‌ی پیش‌رو، آشنایی با تکنولوژی طراحی و چاپ انواع فیبر‌های مدار چاپی است. مباحث این دوره، شامل مقدماتی بر برد‌های مدار چاپی (PCB)- طراحی نقشه در محیط شماتیک- طراحی کتابخانه‌های اختصاصی برای قطعات مختلف- طراحی PCB‌های دولایه- رفع اشکالات موجود در طراحی- افزودن اشکال مختلف و حروف فارسی به مدار چاپی و مقدمه‌ای بر طراحی برد‌های چند لایه است. تمامی روند تدریس، در نهایت به طور کامل بر روی یک پروژه تحت عنوان طراحی برد Arduino Nano، پیاده‌سازی می‌شود تا دانش‌پذیران، علاوه بر مطالب تئوری، دانش تجربی نسبت به طراحی برد در دنیای امروزی پیدا کنند. در طول این دوره‌ی آموزشی، علاوه بر آموزش نحوه‌ی کار با نرم‌افزار و طراحی مدارات چاپی، تمریناتی برای هر سری از فصل‌ها ارایه می‌شود که علاقه‌مندان را بیشتر با مباحث این دوره، درگیر کند و افراد بتوانند مهارت‌های آموزش داده شده را در عمل تمرین کنند.
دوره آموزش طراحی مدار چاپی با نرم‌افزار Altium Designer دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سروش پورقلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 531,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مدار چاپی با نرم‌افزار Altium Designer را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

دورۀ بسیار خوبی بود و من از این دوره راضی بودم.

پریسا

دوره خوبی هست ولی حداقل یک ویدیوی کوتاه برای آشنایی با محیط ورژن جدید قرار بدهید خیلی تفاوت وجود داره.

حسین

من وسط دوره هستم دوره خوبیه نسبتا ولی خیلی قدیمیه کاش آموزش آلتویم با آپدیت های جدیدش رو بزارید،قطعا به مراتب مفید تر خواهد بود. با تشکر

سجاد

ورژنش خیلی قدمیه و اصلا نمیشه ازش استفاده کرد فقط برای مدرکش خریدم

متین

سلام دوره خوبی بود یکسری اطلاعات گفته نشد که البته ضروری نبودن و با یه سرچ در اینترنت میشه اونارو بدست اورد در کل اگه میخواید در حد نهایتا متوسط التیوم یاد بگیرید دوره خوبیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی