اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لینکدین – تکمیل پروفایل تا پیدا کردن شغل دلخواه در LinkedIn
مسیر آموزشی

آموزش لینکدین – تکمیل پروفایل تا پیدا کردن شغل دلخواه در LinkedIn

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدصادق شفیعی0
  • زمان:5 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لینکدین با میلیون‌ها نفر مخاطب متخصص در سراسر دنیا، این فرصت را در اختیار همه ما قرار داده است؛ که در فضایی کاملا حرفه‌ای بتوانیم دانش و تخصص خود را با استفاده از ابزارهای مختلف لینکدین و با توجه به اهدافمان در اختیار مخاطب قرار دهیم. طبیعتا اهداف ما در این فضای کاربردی می‌تواند، بازاریابی محصول یا خدمات، به اشتراک‌گذاری دانش تخصصی در حوزه آکادمیک، پیدا کردن شغل یا استخدام نیروی متخصص، پذیرش تحصیلی و ارتباط بدون واسطه با اساتید برتر دنیا و حتی دریافت بهترین و معتبرترین آموزش‌های مختلف به همراه گواهی معتبر بین‌المللی باشند؛ اما آنچه که می‌تواند دلیل محکمی بر یادگیری و حضور در این پلتفرم حرفه‌ای باشد، درک درست تخصصی فکر کردن و تخصصی عمل کردن است.
دوره آموزش لینکدین – تکمیل پروفایل تا پیدا کردن شغل دلخواه در LinkedIn دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدصادق شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینکدین – تکمیل پروفایل تا پیدا کردن شغل دلخواه در LinkedIn را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی