اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبحث ۱۸ (مبحث هجدهم) مقررات ملی ساختمان – عایق بندی و تنظیم صدا
مسیر آموزشی

آموزش مبحث ۱۸ (مبحث هجدهم) مقررات ملی ساختمان – عایق بندی و تنظیم صدا

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدیس پیرزادی0
  • زمان:4 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مبحث هجدهم جزو ۲۲ مبحث مقررات ملی ساختمان است. افراد و دانشجویان فعال در رشته‌های مهندسی مثل معماری، عمران و شهرسازی برای ورود به بازار کار و حرفه مهندسی، باید پروانه اشتغال به کار خود را در زمینه‌های اجرا و نظارت اخذ کنند. برای دریافت این پروانه اشتغال باید در آزمون های نظام مهندسی شرکت کنند. سوالات این آزمون ها از ۲۲ مبحث مقررات ملی ساختمان طرح می‌شود. بنابراین افراد برای موفقیت در این آزمون‌ها باید اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب کنند. این فرادرس مربوط به مبحث ۱۸ مقررات ملی ساختمان، تنظیم صدا و عایق‌بندی با تاکید بر نکات مهم است و در پایان هر فصل نمونه سوال حل مربوط به آن فصل حل و تست‌های بسیار مهم در آزمون برای شما مطرح می‌شود تا در نهایت با گذراندن این اموزش بتوانید به سوالات این مبحث در آزمون پاسخ بدید.
دوره آموزش مبحث ۱۸ (مبحث هجدهم) مقررات ملی ساختمان – عایق بندی و تنظیم صدا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیس پیرزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث ۱۸ (مبحث هجدهم) مقررات ملی ساختمان – عایق بندی و تنظیم صدا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی