اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش محاسبه در شطرنج با چس بیس ChessBase
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه در شطرنج با چس بیس ChessBase

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سهیلا حریرپوش0
  • زمان:2 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از دغدغه‌های بازیکنان، نداشتن ایده و طرح برای حرکت بعدی خود، بعد از مرحله گشایش در شطرنج است و بسیاری از بازیکنان در برخورد با یک پوزیسیون جدید نمی‌دانند چگونه حرکت صحیح را انتخاب کنند. با یادگیری هنر محاسبه در شطرنج شما می‌توانید تمامی پوزیسیون‌ها را قضاوت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین جواب را بدهید. محاسبه، باعث افزایش دقت در تجزیه‌وتحلیل و توانایی تشخیص الگوهای تاکتیکی بازیکن می‌شود. یادگیری محاسبه در شطرنج، بازیکن را در زمان مواجه شدن با وضعیت‌های پیچیده و پر از حرکات مختلف، توانمند می‌سازد. در این آموزش، ابتدا به بررسی اهمیت یادگیری محاسبه در شطرنج خواهیم پرداخت و مهارت‌های خود را در تصویرسازی ذهنی و انتخاب بهترین حرکت کاندید و دیدن حرکات بینابینی افزایش خواهیم داد.
دوره آموزش محاسبه در شطرنج با چس بیس ChessBase دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهیلا حریرپوش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه در شطرنج با چس بیس ChessBase را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی