اطلاعات دوره
آموزش طراحی وب سایت (Front-End)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وب سایت (Front-End)

191,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 191,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای آموزش زبان انگلیسی ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد. میزان قدرت دلایل شما برای یادگیری، می‌تواند میزان انگیزه‌ی شما برای یادگیری زبان انگلیسی را تعیین کند. به همین خاطر باید به هدفی توجه کنید که قصد دارید برای آن زبان انگلیسی، یا هر زبان دیگری را بیاموزید. دلیل اصلی آن هم این است که هرچه انگیزه‌ی شما بیشتر باشد، یادگیری هم ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌گردد. برای اینکه زبان انگلیسی عمومی را راحت‌تر یاد بگیرید، باید حتما مطابق کودکان رفتار کنید. ابتدا به صحبت‌هایی که می‌شود به خوبی گوش دهید و پس از آن سعی کنید واژه یا کلمه‌ای مشابه را تلفظ نمایید. کودکان نیز بعد از این دوره‌ها یاد می‌گیرند که چگونه بنویسند و بخوانند. قطعا باز در رفتار یک کودک دیده‌اید که یک مطلب مانند کارتون را با اشتیاق چندین بار از اول می‌بیند. این تکرار باعث می‌شود که تمام نکاتی که مورد توجه قرار نگرفته‌اند، درک شوند. بنابراین با تکرار کردن زبان انگلیسی می‌توانید تسلط لازم را روی این زبان پیدا کنید. از اشتباه کردن در بیان اصطلاحات هیچ ترسی نداشته باشید. به همین خاطر باید در هر زمان آنچه را که آموخته‌اید  به زبان بیاورید تا امکان اصلاح کردن اشتباهات وجود داشته باشد. از اشتباه کردن در یادگیری زبان انگلیسی هیچ ترسی نداشته باشید. دلیل این موضوع این است که عامل ترس باعث می‌شود که در یادگیری زبان انگلیسی، پیشرفت چندانی نداشته باشید. همیشه در هر زمانی که هستید به مکالمات انگلیسی گوش دهید. این موضوع در همه چیز خلاصه می‌شود حتی فیلم و آهنگ. زمانی که به موسیقی با زبان انگلیسی گوش می‌دهید، سعی کنید شعری را که خواننده می‌خواند، حفظ و در صورت امکان با خواننده لب خوانی کنید. در تخصص زبان انگلیسی عمومی مکتب‌خونه، آموزش فقط به معنی تماشای یک ویدئوی آموزشی نیست بلکه این تخصص به گونه‌ای طراحی شده که کاربر، خود را در محیطی شبیه محیط کلاس احساس کند و مطالب آموزشی متنوع و جذاب، از فیلم و موزیک گرفته تا تمرین و تدریس استاد و همچنین راهنمای آنلاین برای رفع اشکالات درسی برای آن در نظر گرفته شده است.
دوره آموزش طراحی وب سایت (Front-End) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین ناظم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 191,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وب سایت (Front-End) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد

خیلی خیلی سطح این دوره پایین می باشد. بشدت توانایی استاد این دوره در انتقال مفاهیم پایین است. استاد این دوره انگار از روی جزوه درسی در حال خواندن است. بار ها بدلیل عدم تسلط بر موضوع ویدیو را پاز می کند. از این دوره اصلا راضی نبودم.

آروشا

واقعا دوره ی عالی و بی نقصی هست تا جاییکه میتونم بگم بخاطر پروژه هاییکه داره میتونید برای پروژه های کوچک دانشجوییتون ازش استفاده کنید

امیر

سلام و وقت بخیر. این دوره پایین ترین سطح آموزشی بین دوره های آموزشی من تو سایت مکتب خونه رو داشت . استاد گرامی اطلاعات خوبی درمورد فرانت اند داشتن ولی اصلا توانایی انتقال اطلاعات رو نداشتن. به هیچ وجه روی روند آموزشی تسلط نداشتن. پیشنهاد نمیکنم ک این دوره رو دنبال کنید. جون فقط وقتتون رو از دست میدید..

کیومرث

تا اینجا که پیش رفتم خیلی مجبوری بوده چون به مدرک تخصص نیاز دارم. ولی مدرس اصلا مسلط نیست. خیلی هم آروم درس میده شاید کل مطالبی که گفته میشه رو میشد تو نصف این زمان جمع کرد.

عبدالحمید

من دوره را کامل نگذراندم ولی به نظرم اگر کسی واقعا دوست داشته باشه یاد بگیره و از یادگیری این جور مباحث لذت ببره دیگه براش اینکه خیلی جذاب نیست و از این جور حرف ها مهم نیست و اصلا به چشمش نمیاد و از یادگیری لذت می بره من به شخصه خیلی از یادگیری لذت می برم و از شما معلم عزیز بسیار سپاس گذارم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی