اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تغییر رنگ سلول در اکسل با شرط – کار با Conditional formatting (رایگان)
مسیر آموزشی

تغییر رنگ سلول در اکسل با شرط – کار با Conditional formatting (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با گستردگی کاربرد نرم‌افزار اکسل (Excel) در حوزه‌های مختلف، ظاهر زیبا و گویای این فایل‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از قالب‌بندی شرطی (Conditional Formatting) در اکسل این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید برای سلول‌های مختلفی که شرایط مورد نظر شما در آن‌ها صدق می‌کند، قالب‌بندی خاصی از جمله تغییر رنگ سلول، قالب فونت، حاشیه‌بندی سلول، اضافه کردن قالب‌بندی متنی به داده، در نظر بگیرید تا بتوانید تغییرات موجود در سلول‌ها را از ظاهر آن‌ها تشخیص دهید.
دوره تغییر رنگ سلول در اکسل با شرط – کار با Conditional formatting (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرضیه فروتن برجلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تغییر رنگ سلول در اکسل با شرط – کار با Conditional formatting (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی