اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمودار در ورد + ترسیم و قالب بندی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نمودار در ورد + ترسیم و قالب بندی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در نرم‌افزار ورد، امکان رسم نمودار یکی از قابلیت‌های مفید برای ارائه اطلاعات به صورت بصری است. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به صورت گرافیکی نمایش دهند. این نمودارها می‌توانند در قالب‌های مختلفی مانند نمودارهای ستونی، خطی، دایره‌ای و ... ایجاد شوند. برای رسم نمودار در ورد، ابتدا باید وارد تب "Insert" شد و از آنجا گزینه "Chart" را انتخاب کرد. با کلیک بر روی این گزینه، پنجره‌ای باز می‌شود که امکان انتخاب نوع نمودار را فراهم می‌کند. پس از انتخاب نوع مورد نظر، ورد به طور خودکار یک نمودار به همراه داده‌های نمونه ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند داده‌های نمونه را ویرایش کنند تا نمودار متناسب با داده‌های واقعی خودشان باشد. علت استفاده از نمودارها در ورد و سایر نرم‌افزارهای مشابه این است که این ابزارها به بصری‌سازی داده‌ها کمک می‌کنند.
دوره آموزش نمودار در ورد + ترسیم و قالب بندی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمودار در ورد + ترسیم و قالب بندی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی