اطلاعات دوره
ریاضی فیزیک ١ با حمیدرضا مشفق
مسیر آموزشی

ریاضی فیزیک ١ با حمیدرضا مشفق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حمیدرضا مشفق4.3
  • زمان:41 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دروس ریاضی فیزیک ابزار لازم برای ورود به مباحث فیزیک را در اختیار دانشجو قرار می دهد. درس ریاضی فیزیک ١ این دوره شامل مباحث بردار ها و تانسورها ؛ آنالیز برداری در فضای تخت و خمیده و جبر خطی است.
دوره ریاضی فیزیک ١ با حمیدرضا مشفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا مشفق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریاضی فیزیک ١ با حمیدرضا مشفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهام

عالب بود عالی

کاربر مکتب‌خونه

مگه کار فیلم بردار ،فیلم برداری نیست؟بعضی قسمتها از جمله هشت ونه ،نوسته های تخته دیده نمیشه،

ملیکا

بیشتر از 10 قسمت از این دوره رو دیدم و برای من مفید بود کیفیت صدا و تصویر هم قابل قبوله. از زحماتتون ممنونم.

کاربر مکتب‌خونه

سللم بنده دانشجوی کارشناسی فیزیک هستم تدریس استاد مشفق به شدت پر انرژی و روان و ساده هستش واقعا ممنونم هم از سایت مکتب خونه و هم از استاد مشفق عزیز آرزومند بودم که بیشتر درسای کارشناسیمو از تدریس با کیفیت ایشان بهره مند بودم امیدوارم که در آینده تعداد بیشتری از دروس ایشان به اشتراک گذاشته بشه

کاربر مکتب‌خونه

پایه تئوری و همچنین مثال های گوناگون رو خیلی کامل ارائه داده اند بین اساتید ی که این درس رو ارائه کرده‌اند جناب آقای پروفسور مشفق صدر نشین هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی