اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایده پردازی برای فیلمنامه نویسی – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش ایده پردازی برای فیلمنامه نویسی – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

ایده‌پردازی مجموعه‌ای از تکنیک‌های مختلف، برای به دست آوردن ایده‌ای نو برای خلق است. این تکنیک‌ها و روش‌ها همراه با تمرین مداوم آن‌ها، باعث می‌شود تا در خلق یک اثر هنری (تکیه بر فیلمنامه) به ایده‌های نو برسیم. اولین قدم در خلق یک اثر، داشتن ایده مناسب است. نویسندگان بزرگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند؛ نویسندگان بزرگی که حتی نمی‌دانند باید دیگر چه بنویسند و یا از کجا شروع کنند. باید بدانیم که در تمام انسان‌ها ایده‌های بزرگی وجود دارد که در ذهن ما بدون استفاده مانده‌اند. به همین دلیل، برای خلق ایده‌ها حتما نباید به دنبال ایده‌های بیرونی باشیم؛ بلکه باید به درون خود رجوع کنیم.
دوره آموزش ایده پردازی برای فیلمنامه نویسی – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایده پردازی برای فیلمنامه نویسی – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی