اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسکریپت نویسی در RouterOS میکروتیک MikroTik – پیش ثبت نام
مسیر آموزشی

آموزش اسکریپت نویسی در RouterOS میکروتیک MikroTik – پیش ثبت نام

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

میکروتیک یک شرکت تخصصی در زمینه تجهیزات شبکه است و RouterOS به عنوان سیستم عامل مورد استفاده بر روی تجهیزات شبکه میکروتیک، توسعه داده شده است. یادگیری اسکریپت‌نویسی در RouterOS میکروتیک یکی از مهارت‌های کلیدی برای مدیران و مهندسان شبکه است. این مهارت به آنها امکان می‌دهد تا به طور اتوماتیک و با دقت بالا پیکربندی‌های شبکه را ایجاد و مدیریت کنند. از مزایای این مهارت می‌توان به اتمام وظایف تکراری و زمان‌بر، کاهش خطاهای انسانی، بهبود بهره‌وری شبکه و مدیریت بهتر ترافیک و امنیت شبکه اشاره کرد. در این فرادرس، در گام نخست با اصول مقدماتی مفاهیم متغیرها، دستورات شرطی، حلقه‌ها و توابع آشنا می‌شویم تا بتوانیم وظایف تکراری را به صورت اتوماتیک و بهینه‌سازی‌های مورد نیاز را در مدیریت شبکه‌های MikroTik انجام دهیم. این آموزش به ما کمک می‌کند تا مهارت‌های مهمی مانند مدیریت ترافیک، امنیت شبکه و ارتقای عملکرد شبکه را توسعه دهیم و به عنوان یک مدیر شبکه حرفه‌ای وارد بازار کار شویم.
دوره آموزش اسکریپت نویسی در RouterOS میکروتیک MikroTik – پیش ثبت نام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در فرادرس توسط مدرسین فرادرس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکریپت نویسی در RouterOS میکروتیک MikroTik – پیش ثبت نام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی