اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش ششم (Material Design) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش ششم (Material Design) - متوسط

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره که بخش ششم از آموزش برنامه نویسی اندروید است قصد داریم در 20 ساعت به مفاهیم و مباحث مترایل دیزاین (Material Design) در اندروید بپردازیم. با سلام خدمت همه دوستان عزیز خوش آمدید به فصل ششم از دوره برنامه نویسی اندروید. در این فصل قصد داریم راجب Material Design در اندروید صحبت کنیم. ابتدا بهتر است که ببینیم متریال دیزاین چی هست. متریال دیزاین به تعریف ویکی پدیا یک زبان طراحی است. ولی زبان طراحی چیست؟ بهتر است بگوییم یک سبک طراحی است که توسط گوگل معرفی گردید. هدف آن رعایت یک سری اصولی در طراحی برنامه های اندرویدی است. البته Material Design فقط محدود به اندروید نیست ولی از آنجایی که ما هدفمان برنامه نویسی اندروید می باشد به سایر موارد کاری نخواهیم داشت. آنچه در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش ششم (Material Design) بیان می شود:
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش ششم (Material Design) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید - بخش ششم (Material Design) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی