اطلاعات دوره
آموزش PyQt5 برای برنامه نویسی گرافیکی با پایتون - پروژه  Notepad - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش PyQt5 برای برنامه نویسی گرافیکی با پایتون - پروژه Notepad - متوسط

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش PyQt5 در پایتون به آموزش کتابخانه رابط گرافیکی PyQt5 برای برنامه نویسی گرافیکی در پایتون می پردازیم و به عنوان پروژه یک Notepad انجام می دهیم. با سلام خدمت همه دوستان عزیز، در این دوره آموزشی قرار است با هم کار با کتابخانه PyQt5 را یاد بگیریم. کتابخانه PyQt5 چیست؟
دوره آموزش PyQt5 برای برنامه نویسی گرافیکی با پایتون - پروژه Notepad - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش PyQt5 برای برنامه نویسی گرافیکی با پایتون - پروژه Notepad - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد سبحانی

با تشکر

پوریا گلی اقدم

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی