اطلاعات دوره
فیلم آموزش نرم افزار Adobe Muse برای طراحی سایت بدون کد نویسی - پیشرفته
مسیر آموزشی

فیلم آموزش نرم افزار Adobe Muse برای طراحی سایت بدون کد نویسی - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی نحوه کار با نرم افزار Adobe Muse را به صورت جامع برای طراحی سایت بدون کد نویسی آموزش داده می شود. نرم افزار Muse یکی از محصولات شرکت ادوبی در زمینه طراحی وب سایت است. ادوبی ادعا می کند که این نرم افزار می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد. در واقع این نرم افزار به صورت کاملاً کاربر محور بوده و برای طراحی و ساخت صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب منتشر شده است. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد و یک وب سایت کامل با صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت می تواند توسط این نرم افزار طراحی شود و کاربر می تواند تمام عناصر گرافیکی وب سایت خود را نیز تعیین کرده و به راحتی طراحی کند.
دوره فیلم آموزش نرم افزار Adobe Muse برای طراحی سایت بدون کد نویسی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش نرم افزار Adobe Muse برای طراحی سایت بدون کد نویسی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

roya

عالی هستین ممنون از شما

Asal

عالی هستید

meysam

واقعا استاد حرفه ای توضیح دادند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی