اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی اندروید از لیندا با زیرنویس فارسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی اندروید از لیندا با زیرنویس فارسی - مقدماتی

21,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 21,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی شما با برنامه نویسی اندروید آشنا می شوید که چگونه اپلیکیشن اندروید را برای موبایل و تبلت های اندروید با زبان برنامه نویسی جاوا بسازید. در این دوره آموزشی نگاه کاملی بر مبحث اندروید داریم. در این دوره آموزشی می آموزید چگونه اپلیکیشن‌های آندرویید را برای تلفن های همراه و تبلت های که از زبان برنامه نویسی جاوا پشتیبانی می کنند را بسازید و گسترش بدهید. این دوره با نصب و راه اندازی نرم افزار های مورد نیاز مثل Eclipse و SDK شروع می شود و در ادامه خواهید آموخت چگونه یک رابط کاربری در اندرویید بسازید. محتوای آموزش برنامه نویسی اندروید از لیندا:
دوره آموزش برنامه نویسی اندروید از لیندا با زیرنویس فارسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 21,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی اندروید از لیندا با زیرنویس فارسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ریحانه مهراد

با تشکر

AFSHIN EBRAHIMI

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی