اطلاعات دوره
دوره آموزش جاوا به همراه شئ گرایی - زیرنویس فارسی لیندا - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش جاوا به همراه شئ گرایی - زیرنویس فارسی لیندا - مقدماتی

19,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 19,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش جاوا اصول و مبانی استفاده از نسخه استاندارد جاوا Java SE را می آموزید این دوره کامل از لیندا، شی گرایی در جاوا را نیز آموزش می دهد. در این دوره آموزشی جاوا مدرس David Gassner به بررسی Java SE یعنی نسخه استاندارد زبان جاوا ، زبان مورد استفاده برای ساخت برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های آندروید می پردازد. در این دوره آموزش نصب هم جاوا و هم Eclipse IDE را می آموزید و همچنین درباره اصول جاوا توضیح میدهد. با فراگیری این دوره آموزشی ویدیویی می‌توانید اولین برنامه‌های خود را طراحی کنید و با کاربردهای مختلف این زبان برنامه نویسی آشنا شوید. دیوید گسنر چگونگی نصب جاوا و محیط توسعه یکپارچه اینتلیج آیدیا (IntelliJ IDEA) را برای شما توضیح می‌دهد و شیوه کار با متغیرها، انواع داده‌ها، کلیدواژه‌ها و سایر مولفه‌های اصلی زبان را تشریح می‌نماید. او همچنین شیوه ذخیره سازی داده‌ها با استفاده از چارچوب مجموعه‌های جاوا را به شما آموزش می‌دهد. در این دوره، با اصول اجرای عملیات کدنویسی شی گرا (از قبیل وراثت و چندریختی) نیز آشنا خواهید شد.
دوره دوره آموزش جاوا به همراه شئ گرایی - زیرنویس فارسی لیندا - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جاوا به همراه شئ گرایی - زیرنویس فارسی لیندا - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد گورکانی زرندی

با تشکر

امیرحسین دادبین

واقعا آموزش کاربردی ایه ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی