اطلاعات دوره
آموزش ساخت سایت اشتراک عکس بدون کد نویسی (به همراه قالب لنزور)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سایت اشتراک عکس بدون کد نویسی (به همراه قالب لنزور)

31,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 31,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت سایت اشتراک عکس، در 10 دقیقه نحوه ساخت یک شبکه اجتماعی اشتراک عکس را با استفاده از قالب لنزور و بدون کد نویسی می آموزید. با یادگیری این آموزش می توانید یک وبسایت اشتراک گذاری عکس ایرانی داشته باشید. شما می توانید در این سرویس یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد ”البته با رعایت قانون کپی رایت” میان دوستانتان و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید. پس از این دوره به راحتی می توانید یک سرویس اشتراک عکس را راه اندازی کنید.آنچه در دوره آموزش ساخت سایت اشتراک عکس بدون کد نویسی (به همراه قالب لنزور) بیان می شود: 1- آموزش نصب قالب لنزور2- آموزش تنظیمات قالب لنزور
دوره آموزش ساخت سایت اشتراک عکس بدون کد نویسی (به همراه قالب لنزور) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 31,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سایت اشتراک عکس بدون کد نویسی (به همراه قالب لنزور) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی