اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش آشنایی با باج افزار - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش آشنایی با باج افزار - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

باج افزار نوعی بدافزار است که ابتدا فایل های یک شخص، سازمان و یا مرکز تجاری را کدگذاری میکند و سپس برای بازگرداندن فایل های فرد مورد نظر تقاضای دریافت وجه میکند باج افزار نوعی بدافزار جدید است که ابتدا فایل های سیستم های یک شخص، یک سازمان و یا یک مرکز تجاری را کدگذاری می کند و سپس از کاربران سیستم ها می خواهد برای رمزگشایی مجدد اطلاعات خود مبلغی را بپردازند. این کار در حقیقت یک نوع اخاذی مدرن است. تصور کنید یک روز وقتی به خانه خود می رسید، با یک قفل بزرگ بر روی در آن مواجه می شوید و فرد شیادی نیز در کنار در ایستاده است و از شما می خواهد مبلغی را به او بپردازید تا در را باز کند. در مورد باج افزار نیز دقیقا این چنین است، با این تفاوت که فرد شیاد یا همان هکر تمام اطلاعات کامپیوتر شما را رمزگذاری می کند و هنگامی که کامپیوتر خود را روشن می کنید، با یک پیغام از سوی هکرمواجه شوید که در آن دستورات لازم جهت پرداخت پول به منظور رمزگشایی اطلاعات، توضیح داده شده است.
دوره دوره آموزش آشنایی با باج افزار - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط بهروز منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش آشنایی با باج افزار - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد حسین فیضی

خوب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی