اطلاعات دوره
نفوذ و طریقه ساخت تروجان در سیستم اصلی - پیشرفته
مسیر آموزشی

نفوذ و طریقه ساخت تروجان در سیستم اصلی - پیشرفته

14,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 14,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تو این دوره از آموزش به شما دوستان طریقه ساخت تروجان رو یاد میدیم و یه ارزیابی امنیتی داریم روی سیستم اصلیمون با این تروجان-با دانلود آموزش تو این دوره از آموزش میپردازیم به ساخت تروجان و ارزیابی امنیتی روی سیستم اصلیمون. این تروجان قابلیت هایی مثله کی لاگر بودن-اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش قربانی-فعال کردن وب کم قربانی و ... رو در اختیار داره .. 
دوره نفوذ و طریقه ساخت تروجان در سیستم اصلی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نفوذ و طریقه ساخت تروجان در سیستم اصلی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آمریا مرضیه

راضی بودم کامل نیست ولی نسبت به قیمت جامع

مجید لطفی

عالی

دانش آموز

عالی بود حتماً ببینید...

امیر ذوالفقاری

پیشنهاد میکنم حتما از اموزش استفاده کنید

zainab hashemi

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی