اطلاعات دوره
آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی، قصد داریم علاوه بر معرفی ابزارهای سینما فوردی با استفاده از اشکال پایه به ساخت یک زیر دریایی در سینما فوردی بپردازیم. در دوره آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی که بصورت پروژه محور است. شما با مفاهیم اساسی کار در Cinema 4D آشنا می شوید. در دوره ساخت زیردریایی به یک سری از تکنیک های مدلینگ و طراحی اجسام و همچنین انیمیشن های ساده و رنگ آمیزی اجسام می پردازیم و در کنار آن با تکنیک های نورپردازی و رندرینگ آشنا خواهید شد. آنچه در دوره آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی بیان خواهد شد:
دوره آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احسان زرگر ارشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت زیردریایی با سینما فوردی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید مهاجری

بدون متن

پوریا قاسمی

ممنون که رایگان عرضه کردید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی