اطلاعات دوره
آموزش جامع طراحی لوگو در ایلوستریتور
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی لوگو در ایلوستریتور

140,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 140,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور قصد داریم در بیش از 8 ساعت بصورت جامع و کامل به آموزش طراحی لوگو و اصول شروع آن بپردازیم و مهارت های لازم را بیان کنیم. لوگو یک نشانه ی گرافیکی و به عنوان امضای یک برند محسوب می شود، از لوگو برای هویت بخشیدن به برند استفاده می شود. امروزه با توجه به گسترش تبلیغات و تاثیر لوگو در کمپین های تبلیغاتی، کسب و کارها در انتخاب و طراحی لوگو باید دقت کافی از نظر روانشناسی، مفهوم، شعار و ... داشته باشند. لوگوتایپ، لوگوی مفهومی، لوگوی نشانه گذاری شده از انواع لوگو هستند که در طراحی لوگو از هر کدام با توجه به نیاز مشتری استفاده می شود. با توجه به افزایش کسب و کارهای آنلاین لزوم داشتن یک لوگو برای سایت ها و اپلیکیشن ها و حتی شبکه های اجتماعی دو چندان شده است و اولین اقدام هر کسب و کاری طراحی لوگو برای برند خود است. بنابراین بازار کار مناسب برای طراحان لوگو فراهم شده است که می توان به صورت آزادکاری یا فریلنسری و حتی در شرکت های زیادی شروع به فعالیت کرد. در این آموزش شما را با لوگوهایی که در حال حاضر در دنیا ترند هستند آشنا می سازیم و نحوه طراحی آن ها را بصورت اصولی بیان خواهیم کرد تا پس از آموزش طراحی لوگو بتوانید در آن ها کسب درآمد کنید. دوره طراحی لوگو یکی از کامل ترین آموزش ها در زمینه طراحی لوگو می باشد که به راحتی می توانید لوگوهای خود را طراحی کنید.
دوره آموزش جامع طراحی لوگو در ایلوستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 140,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی لوگو در ایلوستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

علیرضا خلیل نژادی

با تشکر

MR . FATHALI

عالی

محمدحسین عدلو

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی