اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی در افتر افکت - دوره Expressions Trip دوبله فارسی - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی در افتر افکت - دوره Expressions Trip دوبله فارسی - پیشرفته

122,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 122,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش Expressions در افتر افکت شما به صورت اصولی و پیشرفته، کد نویسی و اسکریپت نویسی در افتر افکت را می آموزید. (دوبله فارسی از یک course عالی) این دوره بهترین دوره موجود در دنیا برای آموزش اکسپرشن به صورت پروژه ای و در قالب پروژه های زیبای موشن گرافیکی است که به فارسی دوبله شده است همچنین کار تیم ما در این زمینه است و در لیموناد آموزش های دیگری در زمینه موشن گرافیک ارائه کرده ایم، پس یک دوبله تخصصی از یک آموزش عالی پیش روی شما است. اکسپرشن افتر افکت چیست؟
دوره آموزش برنامه نویسی در افتر افکت - دوره Expressions Trip دوبله فارسی - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی در افتر افکت - دوره Expressions Trip دوبله فارسی - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ahmad

عالی

عسکر درویشی

عالی بود

امیر لطفی

عالی بود برای موشن گرافیست ها فوق العادس

طاهر عطایی

واقعا آموزش عالی هستش و ارزش خرید رو داره ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی