اطلاعات دوره
آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور
مسیر آموزشی

آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور

116,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 116,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور قصد داریم بصورت پروژه محور در حدود 3 ساعت تکنیک ها و ابزارهای طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور را آموزش دهیم. برای انتقال محتوا از روش های مختلفی استفاده می شود که تکنیک اینفوگرافیک یکی از تاثیرگذارترین آن ها است. در واقع با اینفوگرافیک می توان داده های پیچیده را به شکل ساده و قابل فهم نمایش داد. در این دوره نحوه طراحی اصولی اینفوگرافیک را خواهید آموخت. در دوره طراحی اینفوگرافیک قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه یک اینفوگرافیک موثر در ایلوستریتور طراحی کنید. ابتدا شما را با اینفوگرافیک و اصول اولیه آشنا خواهیم کرد سپس بصورت مرحله به مرحله به طراحی انواع اینفوگرافیک می پردازیم.  آنچه در آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور خواهید آموخت:
دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 116,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک در ایلوستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجيد رواقي

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی