اطلاعات دوره
آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور

140,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 140,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور قصد داریم طراحی کاراکتر فلت را به صورت عملی در قالب چند پروژه واقعی در نرم افزار ایلوستریتور آموزش دهیم. از کاراکتر ها برای ارتباط موثرتر و سریع تر با مخاطب استفاده می شود که باعث ماندگاری بیشتر موضوع در ذهن مخاطب می شود. طراحی کاراکتر را می توان جان بخشیدن به شخصیت ها دانست که با استفاده از اصول طراحی ایجاد می شود. هدف طراحی کاراکتر ایجاد شخصیت های است که به عنوان وسیله ای برای یک داستان عمل می کنند. امروزه استفاده از کاراکتر بسیار گسترش یافته و اغلب در زمینه های مختلفی از جمله: طراحی سایت، طراحی بازی، تیزرهای تبلیغاتی و ... استفاده می شود. در این دوره کوتاه قصد داریم نحوه طراحی کاراکتر در نرم افزار ایلوستریتور را آموزش دهیم که قطعا پس از این دوره می توانید کاراکتر های حرفه ای طراحی کنید. در دوره آموزش طراحی کاراکتر از سری دوره های آموزش ایلوستریتور در یک محیط تعاملی و در نرم افزار ایلوستریتور به صورت اصولی در قالب پروژه های عملی به آموزش طراحی قدم به قدم چند کاراکتر خواهیم پرداخت. در این دوره ابتدا اصول را بیان می کنیم سپس چند پروژه واقعی را همراه استاد انجام می دهیم که علاوه بر یادگیری طراحی کاراکتر اصول آن نیز برای شما مرور خواهد شد.
دوره آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 140,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کاراکتر در ایلوستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ebrahim

درحالت کلی خوب بود.باتشکرازمدرس محترم وسایت لیموناد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی