اطلاعات دوره
آموزش کامپوزیت محیط شهری در افتر افکت - بخش اول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کامپوزیت محیط شهری در افتر افکت - بخش اول - متوسط

52,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 52,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش اول دوره City Environment Compositing آموزش نحوه کامپوزیت کردن و ترکیب فیلم‌های پرده‌سبز، فوتیج‌ها، نقاشی دیجیتال و دیگر عناصر برای ساخت محیط شهری واقعی سلام به همه، اسم پروژه‌ای که در دوره آموزش City Environment Compositing In After Effects قصد داریم روی آن کار کنیم، از صحنه های فیلم کوتاه روسی something for nothing است. یک فیلم کوتاه بر اساس یک داستان است، که در این دوره ما تصاویر خیابان را کامپوزیت می کنیم. تا بتوانیم خیابان را دقیقا به همان صورت که دوست داریم ایجاد کنیم. ما قرار است در این پروژه همه چیز را کامپوزیت کنیم و در طول این دوره نکات زیادی به شما آموزش می دهم که روند کاریتان را ارتقا دهیم تا کیفیت کاریتان افزایش پیدا کند. در دوره آموزش کامپوزیت محیط شهری در افتر افکت به ترکیب فیلم های پرده سبز، فوتیج، نقاشی دیجیتال و سایر عناصر می کنیم. دوره آموزش کامپوزیت محیط شهر توسط Kirill Pleshakov تدریس و آرت گرور به صورت تخصصی آن را دوبله کرده است.
دوره آموزش کامپوزیت محیط شهری در افتر افکت - بخش اول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامپوزیت محیط شهری در افتر افکت - بخش اول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد سلیمانی

با تشکر

بابک ثنایی

با سلام با سپاس فراوان آموزش بسیار مفیده یه ... فقط کاش توجه میکردین به سینک صدا وتصویر ... 10-20 فریم صدا جلوتره .. کسی که از افترافکت سردرنیاره گیج میشه .. بازم تشکر از تیم پر تلاش آرت گورو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی