اطلاعات دوره
فیلم آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور - پروژه محور
مسیر آموزشی

فیلم آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور - پروژه محور

19,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 19,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار مناسب برای طراحی لوگو ایلوستریتور می باشد نه فتوشاپ! در این دوره طراحی و ساخت لوگو را به صورت اصولی در ایلوستریتور بیاموزید. ایلوستریتور یکی از نرم افزارهای اختصاصی از شرکت ادوبی است که عمدتا برای طراحی گرافیکی به کار می رود در محیط این نرم افزار امکانات و ابزار های مدیریت لایه ها و رنگ ها بسیار کار آمد است و طراح به راحتی میتواند طرح ها و ایده های خود را پیاده سازی و اجرا کند. بر خلاف فوتوشاپ که اصولا ابزاری برای ویرایش، باز سازی و دستکاری تصاویر است و پردازش های گرافیکی آن بر واحد پیکسل انجام میشود، ایلوستریتور ویژه طراحی است و پردازش بر اساس وکتور درآن انجام میشود.همچنین فرمت های خروجی فوتوشاپ حجم بالایی را می توانند اشغال کند، درحالی که خروجی های ایلوستریتور حجم به مراتب کمتری دارند. برای طراحی لوگو بهتر است از ایلوستریتور استفاده شود در این لینک علت را می توانید پی گیری کنید.
دوره فیلم آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور - پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کورش آذریان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش طراحی لوگو در ایلوستریتور - پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی راد

باح باح

علی حیاتی

اموزش خوب و حرفه ای بود

Milad Mohebali

عالی

abolfazl abdoli

قیمتش متناسب با محتوای اموزش بود خوب بود ممنونم

علی ملک زاده

این دوره خوب بود ولی میتونست بهترم باشه ولی نسبت به پولی که شما سرمایه گذاری می کنید خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی