اطلاعات دوره
فیلم آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ - متوسط

52,560 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 52,560 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزش ابزارهای فتوشاپ قصد داریم در سطح مقدماتی به آموزش و معرفی و کار با ابزارهای حرفه ای فتوشاپ در 2 ساعت بپردازیم. Adobe Photoshop بهترین نرم افزار تصویربرداری و طراحی گرافیکی برای عکاسان و روتوشرهاست. فیلم آموزش ابزارهای فتوشاپ یکی از بهترین آموزش ها برای کسانی که می خواهند فتوشاپ حرفه ای را یاد بگیرند است. آیا می دانستید که اکثر عکاسان تنها از حدود 20% از فضای کاری فتوشاپ استفاده می کنند؟ برای این منظور تقریباً هر ابزاری را در Adobe Photoshop با Sef McCullough یاد خواهید گرفت. در دوره آموزش حرفه ای فتوشاپ، کار با ابزارهای ضروری فتوشاپ را خواهید آموخت. در ابتدا با یادگیری فضای کاری شروع می کنیم و به طور کامل نحوه کار هر ابزار را در نوار ابزار شرح خواهیم داد. ترفندها و نکات برای استفاده از هر ابزار و ساختن پروژه های روتوش را یاد می گیرید.
دوره فیلم آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,560 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی