اطلاعات دوره
آموزش پلاگین های افتر افکت
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین های افتر افکت

34,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 34,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پلاگین های افتر افکت، پلاگین های مهم از جمله اسکریپت موشن 2 و Newton را معرفی و با هر کدام چند پروژه خواهیم ساخت تا نحوه کار با آن ها را بیاموزید. اگر قصد دارید به صورت حرفه ای با افتر افکت کار کنید، باید همگام با دیگر طراحان، با پلاگین های کاربردی و معروف دنیا آشنا شده و از آن ها در پروژه های خود استفاده کنید. در این دوره آموزشی با پلاگین های اساسی افتر افکت آشنا خواهید شد. پلاگین های خیلی مهم که می تواند در روند ساخت موشن گرافیک های مختلف به شما کمک کند و مهارت شما را در ساخت موشن گرافیک افزایش دهد. آنچه در دوره آموزش پلاگین های افتر افکت بیان خواهد شد:• اسکریپت موشن 2• اسکریپت Curva• اسکریپت Pastiche• اسکریپت Newton• پلاگین Particular
دوره آموزش پلاگین های افتر افکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 34,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین های افتر افکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر

با تشکر

mohsen

چند تا پلاگین کاربردی خیلی ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی