اطلاعات دوره
آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم (ArtCAM) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم (ArtCAM) - متوسط

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم (ArtCAM) قصد داریم به آموزش جی کد گیری در آرتکم و نحوه طراحی دو بعدی در این نرم افزار بصورت پروژه محور بپردازیم. در آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم می آموزید که چطور از قابلیت های نرم افزار ArtCAM برای ساخت پروژه و جی کد گیر استفاده کنید و به صورت سریع و دقیق از پروژه هایی که طراحی کرده اید برای انواع دستگاه های CNC خروجی بگیرید. در آموزش جی کد گیری در آرتکم یاد می گیرید که چگونه انواع تیغ ها را برای پروژه های مختلف تعریف کنید و سرعت و حرکت دستگاه CNC را کنترل کنید. از دیگر مباحثی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت، طراحی دو بعدی (g-code)، نحوه جی کد گیری، تعریف tools ها (تیغ ها)، برش، حکاکی، ماشین کاری و تمام کارهایی که می شود در این نرم افزار انجام داد تا خروجی مناسب گرفت را به صورت پروژه محور و قدم به قدم به شما آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم (ArtCAM) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط AliReza Hasan مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و جی کد گیری در آرتکم (ArtCAM) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

arash pourjabbar

دوره بدی نبود ولی می تونست بهتر باشه و جزییات کاربردی بیشتری بود که می شد مطرح بشه

منصور نیکنامی

با تشکر از مدرس گرامی این آموزش مفید بود اما بسیار مختصر !!! اختصاص داشت به کسانی که کار دکور و کابینت انجام میدهند و خب من برای کارم کارایی نداشت چرا که در قسمت سه بعدی اصلا صحبتی نشده بود و برای افرادی هم که تازه با این نرم افزار آشنا شدن اصلا به درد نمی خورد چون اصلا ابزارها را توضیح نداده و پروژه محور است و فقط به یک قشر خاص اختصاص دارد . من یک پروژه خیلی ساده دارم که در طراحی و جیکد گیری اشکالاتی دارم که اگر امکان برقراری با مدرس را بدهید ممنون میشم. با احترام

کاربر سایت

استاد خیلی عالی بود، مختصر و مفید ،من تمام سوالات و مشکلاتم حل شد ارزش دوره بالاتر از این رقماس ، دوستان حتما استفاده کنین استاد در صورت امکان اموزش تنظیمات رادونیکس رو هم تدریس بفرمایین با تکشکرات فراوان

amin

خیلی خوب بود

راحله کریمی

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی