اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل سیستم عامل مکینتاش - به زبان فارسی
مسیر آموزشی

آموزش کامل سیستم عامل مکینتاش - به زبان فارسی

32,900 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 32,900 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در این فیلم آموزشی به بررسی شیوه کار با تمام قابلیت ها و کاربردهای سیستم عامل مکینتاش به صورت کامل و جامع می پردازیم-همراه دانلود ویدیو های آموزش به زبان فارسی در این دوره آموزشی به صورت جامع و کامل سیستم عامل اپل مکینتاش را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم (Mac OS) که شامل ۲۸ فایل ویدیوی آموزشی با کیفیت HD و در حدود 6 ساعت به زبان فارسی می باشد. در این مجموعه جامع سعی شده شیوه بیان مطالب ساده و قابل فهم باشد تا کاربرهایی که لپ تاپ های اپل را خریداری کرده اند و  مک را به عنوان سیستم عاملی برای کارهای روزانه خود انتخاب کرده اند بتوانند کار های مورد نظر خود را انجام دهند
دوره آموزش کامل سیستم عامل مکینتاش - به زبان فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,900 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل سیستم عامل مکینتاش - به زبان فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی