اطلاعات دوره
آموزش طراحی لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیوی کوتاه آموزش طراحی لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ خواهید آموخت که چطور می توانید با استفاده از عکس شخصی خود یک لوگو حرفه ای در فتوشاپ طراحی کنید. سلام با یک آموزش طراحی لوگو در خدمت شما هستیم. در آموزش ساخت لوگو با عکس شخصی قصد داریم ساخت لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ را آموزش دهیم. در ویدیو طراحی لوگو با فتوشاپ نحوه ساخت لوگو با چهره در فتوشاپ را بصورت حرفه ای فرا خواهید گرفت. و خواهید توانست یک لوگوی حرفه ای با عکس شخصی مورد علاقه خود بسازید.
دوره آموزش طراحی لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط خلیل حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی لوگو با عکس شخصی در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی