اطلاعات دوره
آموزش ساخت افکت نوری با پلاگین saber در افتر افکت - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت افکت نوری با پلاگین saber در افتر افکت - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی با یادگیری پلاگین saber در افتر افکت می توانید نوشته هایی نوری با افکت زیبا و افکت نور لیزر در افتر افکت ایجاد کنید. ما در این دوره آموزشی به وسیله پلاگین  saber در برنامه افتر افکت قصد داریم نوشته نوری یا نئونی بسازیم که برای زیباتر شدن نوشته ها در افترافکت استفاده می شود.آنچه دردوره "آموزش ساخت افکت نوری با پلاگین saber در افتر افکت"خواهیم آموخت:1 - نحوه دانلود و نصب پلاگین saber  آموزش خواهیم داد.2 - با تنظیمات پلاگین  saber  آشنا خواهید شد.3- نحوه ایجاد نوشته نوری را آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش ساخت افکت نوری با پلاگین saber در افتر افکت - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اميررضا عامري مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت افکت نوری با پلاگین saber در افتر افکت - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی