اطلاعات دوره
آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور - متوسط

100,620 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 100,620 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور قصد داریم به صورت جامع تمام ابزارهای لازم در نرم افزار ایلوستریتور برای طراحی ایزومتریک را آموزش دهیم. یکی از بخش های جذاب طراحی با ایلوستریتور، طراحی ایزومتریک می باشد. ایزومتریک به تصویر کشیدن اجسام سه بعدی در فضای دو بعدی است. در این دوره تلاش کرده ایم تا تمام ابزارهای لازم در نرم افزار ایلوستریتور و تکنیک های مورد نیاز در زمینه طراحی ایزومتریک را بصورت کامل و پروژه محور آموزش دهیم. در این دوره با انجام تمرینات مختلف شما را به صورت کامل با طراحی ایزومتریک آشنا خواهیم کرد. در این دوره از ابتدا شروع به معرفی ساختار ایزومتریک کرده و در طی چندین تمرین مختلف تکنیک ها لازم را برای طراحی آموزش می دهیم. آنچه در آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور بیان می شود:
دوره آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,620 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی ایزومتریک در ایلوستریتور - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali

توضیحات کامل بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی