اطلاعات دوره
آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ - متوسط

80,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 80,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ قصد داریم بصورت پروژه محور و کوتاه به آموزش ادیت پرتره استودیویی در نرم افزار فتوشاپ بپردازیم. در این دوره می خواهیم نحوه ادیت (روتوش) تصاویری که در استودیو ها گرفته شده است را آموزش دهیم. در آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ صرفا بر روی تکنیک های ادیت عکس تمرکز کرده ایم و به آموزش کار با خود نرم افزار نپرداخته ایم. این سبب شده است تا آموزش کاربردی و کوتاه باشد. با مشاهده این دوره شما می توانید در مدت زمان کم با تکنیک ها و ابزارهای مورد نیاز برای روتوش عکس های پرتره آشنا شوید. تلاش کرده ایم با بیانی ساده مطالب را بصورت کاربردی بیان کنیم. آنچه در آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ بیان می شود:
دوره آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادیت پرتره استودیویی با فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی