اطلاعات دوره
آموزش کار با Query در اکسس (Access) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با Query در اکسس (Access) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدحسین مهدوی4.4
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Access از مجموعه نرم افزارهای داخل بسته نرم افزاری Office است که به کاربر کمک می کند تا پایگاه داده های رابطه را ایجاد و مدیریت کند. این نرم افزار امکاناتی فراهم می کند تا به ساده ترین روش ممکن، پایگاه داده مورد نظر را ایجاد کرده و داده های خود را در آن ذخیره کند. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث کار با Query در اکسس (Access) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کار با Query در اکسس (Access) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین مهدوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با Query در اکسس (Access) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نادر

بسیار عالی

محمد علی

سلام خدمت استاد گرامی. استاد من دوره شما را دارم مطالعه میکنم اما در این دوره شما مثال هایی از order و customer در فصل ۳ زدید؛ به نظرتون بهتر نبود، لینک این مثال ها رو در دوره آموزشیون میگذاشتید تا به راحتی دانشجو بتواند با کارکردن با Query ها آشنا شود و دغدغه نداشتن نمونه و مثال را نداشته باشد؛ چون زبان access کمی نا آشنا تر نسبت به بقیه نرم افزار های office میباشد.

فاطمه

شما عالی هستین. آفرین به کسی که این ایده بزرگ رو داد بهتون.

mseifinia

خیلی خوب بود و کاربردی.

سهیلا پروین

ممنون خیلی مفید بود شما کمک بزرگی به آموزش می کنید موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی