اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پایتون + مثال های عملی در Python
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پایتون + مثال های عملی در Python

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

زبان پایتون یک زبان سطح بالا و همه منظوره است که خوانایی بالایی دارد و کتابخانه های فراوانی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. این زبان که یکی از زبان های شی گرا محسوب می شود، از مدل های مختلف برنامه نویسی، از جمله: برنامه نویسی دستوری و تابع محور پشتیبانی می کند. در پایان این آموزش، مخاطب می تواند به زبان پایتون برنامه نویسی کند. این آموزش با این فرض تهیه شده است که مخاطب هیچ دانش و تجربه قبلی در زمینه برنامه نویسی پایتون نداشته و در طول آموزش با این زبان آشنا می شود. مفاهیم این آموزش با تشریح مبانی نظری و سپس با پیاده سازی مثال های عملی، تدریس می گردد.
دوره آموزش برنامه نویسی پایتون + مثال های عملی در Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پایتون + مثال های عملی در Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خوب وبد ولی کاش دوره های جدیدش رو هم بزارید.

محسن

خیلی خوب بود، آقای دکتر شیرافکن فوق العاده درس میدن و مسلط هستند.

ایوب

برای سطح بالا خیلی خوب نیست، اما برای کسی که تازه کاره خیلی مفیده.

نیما

تعدادی از دروس این آموزش رو مطالعه کردم. راضی بودم. متاسفانه نتونستم به صورت کامل ببینم.

مهدی

خیلی آموزش خوبی بود، واقعا آقای شیرافکن تسلط بالای دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی